onsdag 8 juni 2011

Provridning sjöis 8/6-2011


Hej !
Idag åkte jag och Lollo upp till Sjöis för att provrida.
Jag hade bokat Ginny men testade 2 till för att jämföra och då valde jag Fantasy och Parma.

Ginny red jag först och hon var helt underbar ! Jag bestämde mig direkt att det var hon jag ville ha. Jag var förälskad.

Sen testade jag Fantasy, Hon var lite seg och var rolig i början men sen stannade hon och backa för galopp skänkeln ? Då blev hon tråkig.. Men go häst.

Sist var Parma , En av de nya unghästarna bara 4 år. Väldigt mysig men dock vinglig och kändes inte alls bra så blev tyvärr inte hon heller.

Lolla testade ; Nice, Coreila, Parma, Yoga, Bombibitt & Latte. Men tror hon fastna mest på Nice, hoppas bara att hon hyr henne för sjukt fina var dom ! :)

Själv tog jag världens bästa Ginny<3
Jag erkänner.. Jag såg lite stor ut men det märktes eller stördes inte i ridnngen så nog inga problem ! :) så hämtar hem henne den 20e augusti då jag fyller år ! Inte helt fel födelsedagspresent<3 .


Finns mer bilder men lägger in dom senare !

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar