tisdag 7 juni 2011

Imorgon !

Hej ! :)

Är ledig tills på torsdag för att min klass är på klassresa och jag stannar hemma för att åka och provrida för hyrning i vinter ! ;)

Imorgon skall jag då åka upp till mitt älskade Sköna gröna sjöstjärnan<3, Skall provrida Ginny, Nice och Fine. Men hoppas helst att jag klickar med Ginny<3 hon är ju min lilla nalle. Någon som har varit där ? :)
Själv har jag varit där på läger sedan 2006 !
Hästar genom åren:
2006- Dr.Snuggles ( snagge )
2007- Snagge & Laban
2008- Prisilla
2009- Ginny & Gordon
2010- Daylighy <3
2011- Ginny ( om jag väljer att hyra henne )

Världens bästa ridläger säger jag bara ! ;)
Min kompis Louise skall åka med mig imorgon och själv skall hon provrida Charzirad å Lyrik vad jag vet nu ! ;) Får hoppas hon hittar någon:)

Skall försöka fixa ny header och olika kategorier jag kommer ha här på bloggen !

Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar